środa, 24 grudnia 2014

Wyjaśnienia ??

Witam Was, moi kochani. ;*
         Jak może niektórzy z was zauważyli.. ( mam nadzieje, że ktoś pamięta jeszcze o tym blogu)  Blog przez jakiś czas ZNIKNĄŁ...
Tak więc pomyślałam, że należą się wam jakieś słowa wyjaśnienia. Otóż, przez ostatni czas miałam spore problemy zdrowotne i wiele czasu spędziłam jeżdżąc od lekarza do lekarza, aż w końcu skończyło się na przymusowym pobycie w szpitalu i to długim.... Niestety. W każdym razie po wielu dniach udręki udało mi się powrócić do domu i oto jestem. :D Poprosiłam o usunięcie bloga mojego brata, bo przyznam się, że spodziewałam się najgorszego. Ale jak widać matka natura za bardzo mnie kocha i postanowiła pozwolić mi nacieszyć się jeszcze życiem.
Oficjalnie więc ogłaszam, że blog zostaje wznowiony !! Jednak musicie uzbroić się w cierpliwość, gdyż przyznam, że rozdziały do opowiadań są pisane na bieżąco, a po tak długim czasie przerwy nie pamiętam szczegółów fabuły. Obiecuje jednak, że od dnia wstawienia 1 notki , rozdziały będą ukazywać się regularnie co 2 tyg, w dzień który jeszcze wyznaczę. Z resztą koniec gadania, wszystkiego dowiecie się przy następnej notce.
         Co prawda jest już po wigilii, ale życzę wam wszystkim wesołych świąt ;*** i dużo, duuużo zdrowia. Dotąd nigdy nie doceniałam tych słów.
Do zobaczenia ;)

9 komentarzy:

  1. Ja pamiętam i cieszę się, że wróciłaś. Zdrowie jest najważniejsze, więc dbaj o nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że wróciłaś, smutno nam było bez ciebie, mam nadzieję, że teraz będzie z tobą tylko lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty dobrze, że powróciłaś. Zdrówka życzę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    droga autorko zauważyłam, że nie było bloga... i coś mnie ścisnęło naj normalniej w świecie... cóż z tego co rozumiem (chodziło o podjętą decyzję) był źle i to bardzo, ale jak mniemam jest już lepiej... w zasadzie jeśli Twój brat miał dostęp tutaj chyba lepiej było by napisać informację niż kasować, bo ja często lubię powrócić do opowiadań...
    ale cieszę się,z ę jesteś i czekam na nową porcję Twoich tekstów...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram sam często wracam do opowiadań nie kasować a zamieścić informację. Zdrowie jest najważniejsze bo reszta przyjdzie sama i tego Ci życzę (jak i sobie) w nowym roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisze w sprawie twojego bloga yaoi
    z koelżankami zakąłdamy forum - multifadom
    czy chciałabyś może publikować swoje opowiadania/rozdziały/dzieła nie tylko na swoim blogu ale także na ów forum?
    Będę wdzięczna za odoweidź
    Pozdrawiam Nemuri

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    droga autorko, co się dzieje, no już trochę czasu jednak minęło od ostatniej notatki....
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    to ponownie ja ;] mam nadzieję, że ze zdrowiem u Ciebie lepiej....
    ale chciałabym się zapytać czy jest z Tobą jakiś kontakt, bo doszły mnie słuchy, że bloger jakieś zmiany planuje i nie chciałabym nie mieć możliwości dostępu tutaj...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń