sobota, 13 czerwca 2015

Puk, Puk. Jest tu kto ? ;D

Pragnę ogłosić, że od poniedziałku, to jest 15.06.2015 r. blog zostanie wznowiony. Przepraszam za tak nieludzko długą zwłokę i błagam o wybaczenie.
Mogłabym się tłumaczyć, ale nie wiem czy ma to jakiś sens... tak więc pozwolicie, że sobie odpuszczę.
Tak jak obiecałam wcześniej nowe notki będą pojawiać się co 2 tygodnie. Jak nie dotrzymam słowa, to możecie mi głowę odciąć. Może to mnie zmotywuje bardziej do pracy ;D Oczywiście znając życie, raz na czas mogą pojawić się pewne opóźnienia. O każdym będę informować na bieżąco i obiecuję, że dołożę wszelkich starać by nie były one zbyt długie. Będzie się również zdarzać, że notka nie pojawi się za 2 tygodnie, a za tydzień o tym również będę informowała.
Wiem, że niektórzy czekali na blask ciemności, proszę uzbroić się w cierpliwość, bo w poniedziałek dodane będzie inne opowiadanie. Jednak spokojnie, już piszę kolejne rozdziały BC ( tak na zaś), tak więc możecie się ich spodziewać w niedalekiej przyszłości .
Dziękuję wszystkim za cierpliwość i mam nadzieję, że dacie mi kolejną szansę. ;)

2 komentarze: